Verkopen zonder offerte

  • Ingrid van Ophem
Het maken van een offerte kost veel tijd en energie. Een uitgebreide offerte kan je zo een paar uur van je tijd kosten. Terwijl verkopen via een offerte eigenlijk helemaal niet zo handig is. Verkopen...

Geef niet alles weg

  • Ingrid van Ophem
Je hebt dat vast wel eens gehad. Een goed gesprek met een potentiële klant. Jij bent enthousiast want deze klant past heel goed bij jou. De klant is enthousiast omdat jij zoveel kennis en ervaring hebt....

Wij helpen u de juiste keuze maken

  • Ingrid van Ophem
Dit bilboard is mij al vaker opgevallen. Op het parkeerterrein van de Gamma. Wij helpen u de juiste keuze maken staat erop. Een tekst waar ik blij van word. Als consument omdat het mij, terwijl ik uit...

7 tips voor een succesvol verkoopgesprek

  • Ingrid van Ophem
Het doel van elk verkoopgesprek is om aan de klant jouw product of dienst te verkopen. Het gesprek loopt alleen niet altijd zo als jij het wilt en niet elke klant zegt ja tegen jouw aanbod. In mijn...

Wat maakt jou uniek?

  • Ingrid van Ophem
Een klant heeft een reden nodig om voor jou te kiezen. Wanneer jij een vergelijkbaar product of een zelfde dienst levert als een ander, dan wil de klant een argument horen waarom hij het beste bij jou...

Waarom je twee oren hebt en maar één mond

  • Ingrid van Ophem
Herken jij de verkoper die alleen maar praat en niet luistert? Die vooral veel vertelt en jou geen enkele vraag stelt? Die verkoper waar jij je hoogstwaarschijnlijk enorm aan ergert en waarbij je denkt...

Zie jij jezelf als de expert op jouw vakgebied?

  • Ingrid van Ophem
Klanten zien jou als de expert. Want jij weet meer dan de klant. Wanneer de klant een probleem heeft en daar een oplossing voor zoekt gaat hij op zoek naar iemand die hem kan helpen. Hij gaat op zoek...

Kijk jij wel eens door de ogen van de klant?

  • Ingrid van Ophem
Je bent als ondernemer druk met het runnen van jouw bedrijf. Met de waan van de dag, de mailbox en alles wat erbij komt kijken om de omzet te realiseren. Maar hoe vaak leun jij achterover en kijk je...

Durf jij door te pakken naar de verkoop?

  • Ingrid van Ophem
Doorpakken naar de verkoop. De klant vragen of hij het ook wil kopen. Dat gebeurt weinig. Veel te weinig. Dit is het punt waarop het in het verkoopgesprek echt lastig wordt voor veel verkopers, veel...

Maak van elk gesprek een leuk gesprek

  • Ingrid van Ophem
Wat is het toch fijn om te werken met enthousiaste klanten. Om gesprekken te voeren die lekker lopen en waarbij de klant positief reageert op jouw vraag of voorstel.  Dat je ophangt met een blij gevoel...

10 Tips om beter te scoren met jouw offertes

  • Ingrid van Ophem
Je hebt veel geïnvesteerd om met een klant aan tafel te komen. Dat is gelukt en nu wil de klant een voorstel van jou ontvangen met jouw aanbod. In het maken en het opvolgen van een voorstel of een offerte...

Wat is belangrijker dan de prijs?

  • Ingrid van Ophem
Hoe kan iets nu belangrijker zijn dan de prijs? Want de prijs, daar draait het toch om? Dat bepaalt of een klant beslist om iets te kopen. Want als hij het te duur vindt, dan koopt hij het niet. Toch...

Succesvoller Verkopen
Pettemerstraat 12b
1823 CW Alkmaar
+31 6 547 141 28
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

© 2019 SMACK it CREATIONS
ALL RIGHTS RESERVED

Agenda

Meld je nu aan voor een van onze trainingen


AANMELDEN